CRM wspiera nowoczesne formy komunikacji z Klientami!

CRM to nie tylko narzędzie do gromadzenia danych. To przede wszystkim system wspomagający pracę handlowców, pracowników biura obsługi Klienta, ułatwiający komunikację z kontrahentami, dający wsparcie analityczne dla zarządzających organizacją. Nowa wersja naszego programu do zarządzania relacjami z klientami została poszerzona o:

  • Nowy moduł raportujący,
  • Współpracę z centralkami voice over ip,
  • Nowy moduł faksujący.

Dzięki tym zmianom komunikacja z Klientami będzie jeszcze łatwiejsza i bardziej zautomatyzowana. Przyczyni się to do jeszcze lepszej obsługi Klientów spółki. Przeczytaj w czym może Ci pomóc wdrożenie systemu CRM. Poniżej linki do ciekawych artykułów związanych tematycznie z zarządzanie kontaktami z klientami:

Co to jest CRM?

Blog poświęconym rozwiązaniom klasy CRM