CRM współpracuje z centralami PLATAN

Kolejna wersja naszego systemu do zarządzania relacjami z Klientami jest już dostępna. W wersji tej wprowadzono kilka ciekawych zmian. Przede wszystkim nasz crm współpracuje z bardzo popularnymi na polskim rynku centralami firmy Platan. Moduł CTI został tym samym poszerzony o współpracę z rozwiązaniami tego polskiego producenta. Integracja, tak jak w przypadku z innymi centralami polega na:

  • Możliwości dzwonienia bezpośrednio z programu. To bardzo duże ułatwienie dla handlowców, którzy wykonują bardzo wiele połączeń telefonicznych. Funkcja ta nie tylko przyspiesza pracę ale również powoduje unikania pomyłek podczas ręcznego wybierania numeru.
  • Identyfikacja dzwoniącej osoby. To jedna z kluczowych funkcji dla dobrze działającego działu handlowego. Każdy z pracowników widzi kto dzwoni jeszcze przed odebraniem połączenia. Może zatem szybko zapoznać się z najbardziej istotnymi informacji o dzwoniącym lub na przykład przekierować rozmowę do innej osoby, która jest opiekunem danego odbiorcy.

Nowa wersja oprogramowania do zarządzania relacjami z kontrahentami to ważny krok do jeszcze lepszej obsługi klientów. Jeśli jeszcze nie wiesz czym jest system CRM, jak może ułatwić pracę Tobie i Twoim pracownikom to zapraszamy do zapoznania się z kluczowymi informacjami na temat systemu CRM.